Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво общо имат спирачките със оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Bobo
    Първоначално публикувано от gigi
    Че какво му е трудното намазваш малко маркуча с масло и ръгаш здраво виж за към сервото е по тегаво ама с мерак пак става
    Добре че немаш турбо че с тва масло като духне леко турбината и спирачки ше видиш през крив макарон

    Не че без турбо не е опасно да се изхлузи ма ти си знаеш

    А лично на моя му бях турил скобичка още като бех атмосверка все пак от тва ми зависи живота
    Е да за скобичката забравих да напиша, че без нея си е страх

    Comment


    • #17
      Новите ми наблюдения относно проблема са, че явно е нещо по тоците щото спрях да карам на халогени и почти не се появява пак проблема и да речем като съм спрял и натиснал спирачката и включа реотаните и чак тогава пак се ебават оборотите(или ако пак пусна халогените). Предполагама не е мембрана или нещо по сервото защото един колега на който може да се има доверие каза, че в такъв случай ше има промяна в педала на спирачката а при мен си е ОК и си спира екстра!

      На старата кола имах подобен проблем ама чак сега се сетих и смених тогава алтернатора и работата заспа. Явно това е имал предвид колегата под генератор???

      ИМате ли представа каква е цената???
      98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

      Comment


      • #18
        Пробва ли с нов /мощен/ акумулатор?
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #19
          Ами генератор алтернатор динамо е едно и също само различно название, и най вероятно не ти зарежда добре или зарежда само на високи обороти.
          Т.с. проверка с мултицет ако дава 14v на празен ход ок при форсаж пак трябва да ги дава толкоз
          инак ремонт : може да са втулки лагери реле за зареждането и др.
          1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
          2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
          1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

          Comment


          • #20
            Да при мен плочката на алтернатора /изпр. диодите/ не беше оригиналната, загрява при голяма консумация и даде фира. Имай предвид,че алтернатора затормозява двигателя при голяма консумация, "вързан" е с ремък за коляновия вал ремонта ми излезе : 30лв втулки, 250 плочка Магнет Марели 50 лв. работа. И тия дето го правиха си оставиха ръцетеееее ама им набих обрачите и си изчистиха говната
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #21
              Пробва ли с нов /мощен/ акумулатор?
              Ми трябва да намеря по мощен на заем за малко щото не ми се дават пари следпразнично ако няма да се оправи проблема, но ше се опитам да намеря все пак де!

              Ами генератор алтернатор динамо е едно и също само различно название, и най вероятно не ти зарежда добре или зарежда само на високи обороти.
              Т.с. проверка с мултицет ако дава 14v на празен ход ок при форсаж пак трябва да ги дава толкоз
              инак ремонт : може да са втулки лагери реле за зареждането и др.
              С две думи требе някой жикаджия да погледне и да замери, а ако е това проблема трябва да видя и къде ги отремонтират тия алтернатори.

              П.С. Вале при тия от клубния сервиз къв е случая???
              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от MONI
                Пробва ли с нов /мощен/ акумулатор?
                Ми трябва да намеря по мощен на заем за малко щото не ми се дават пари следпразнично ако няма да се оправи проблема, но ше се опитам да намеря все пак де!

                [quote:2kq9t6qq]Ами генератор алтернатор динамо е едно и също само различно название, и най вероятно не ти зарежда добре или зарежда само на високи обороти.
                Т.с. проверка с мултицет ако дава 14v на празен ход ок при форсаж пак трябва да ги дава толкоз
                инак ремонт : може да са втулки лагери реле за зареждането и др.
                С две думи требе някой жикаджия да погледне и да замери, а ако е това проблема трябва да видя и къде ги отремонтират тия алтернатори.

                П.С. Вале при тия от клубния сервиз къв е случая???[/quote:2kq9t6qq]

                Отиваш в клубния сервиз и търсиш Велин, той е човека който може да ти оправи всичко по токовете
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Само да ми дадеш адрес и телефон ...разбрах че е някъде около Софавто
                  П.С. Събота дали работят???
                  98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                  Comment


                  • #24
                    Май не бачкат в събота аз днес бях там и мога да ти обесня как да стигнеш дотам.Ако идваш от Дианабад и завиеш по ГМ Димитров /мисля че беше булеварда/посока колелото на 4-ти километър след окло 100-ина метра ти е Софавто отдясно веднага след него завиваш в пряката караш 50 метра и завиваш в ляво от след около 100-ина метра завиваш в дясно/мисля че се пада първата възможна пряка/ и след 50 метра от ляво са халетата с голям двор отпред мисля че няма да ги сбъркаш
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      там са Проспиид, то си пише навсякъде, та "клубните" са в предния двор
                      търсиш Велин, тоя е гений, но да не се стреснеш от цените му
                      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от valjo
                        там са Проспиид, то си пише навсякъде, та "клубните" са в предния двор
                        търсиш Велин, тоя е гений, но да не се стреснеш от цените му
                        Да аз май преди години съм ходил там...един приятел търсеше да си купи Мотул от там или нешо от сорта ама все тая.

                        Вале тва с цените нешо не го разбрах!

                        П.С. Дайте некъв теуефон да ги питам за събота???
                        98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                        Comment


                        • #27
                          Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
                          98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от MONI
                            Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
                            а замери ли на колко волта зарежда алтернатора при пълен товар?
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от търтей
                              Първоначално публикувано от MONI
                              Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
                              а замери ли на колко волта зарежда алтернатора при пълен товар?


                              нема с кво да го замеря бре човек.......в нас имам 10 отверки и един чук
                              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от MONI
                                Първоначално публикувано от търтей
                                Първоначално публикувано от MONI
                                Значи за сега проблема е остранен като спрях да карама на халогени! След като посетя майстор жикджия ше донапиша
                                а замери ли на колко волта зарежда алтернатора при пълен товар?


                                нема с кво да го замеря бре човек.......в нас имам 10 отверки и един чук
                                ела ще ти го мернем бе - за 5 мин става
                                трябва ти мултицет само - ако искаш да ти обясня как става?
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X